divendres, 17 d’octubre del 2025

Ya no quedan junglas adonde regresar, del Carlos Augusto Casas

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Ya no quedan junglas adonde regresar

AUTOR

Carlos Augusto Casas

EDITORIAL

M.A.R.

ANY EDICIÓ

Setembre 2017 (5a ed.)

DATA COMPRA

Octubre 2017

FORMAT

Paper

PREU

15 €

GÈNERE

Negre

PÀGINES

196

ISBN

978-84-946123-4-3


Fa poc vaig anar a veure la pel·lícula Ya no quedan junglas, basada en un llibre que havia llegit fa anys. I això és el que vaig escriure fa més de 7 anys:

El llibre explica la història de la revenja d'un home a qui ja no li'n queda gaire a la vida i li treuen l'única il·lusió que tenia. Un home perillós, que no té res a perdre, perquè ja l'ha perdut tot.

Darrerament, he llegit un altre llibre amb petites semblances, Justo, del Carlos Bassas. I si Justo em va agradar molt, aquest encara l'he trobat millor, amb un personatge genial. Una novel·la negra, de perdedors, amb tocs d'humor, que va obtenir el VIè Premi Wilkie Collins de Novela Negra.

Segueixo pensant el mateix. És una molt bona lectura (amb pròleg de Julián Ibáñez), i comparant-la amb la pel·lícula, aquesta és una correcta adaptació, amb alguns canvis menors i un canvi d'escenari que no em fa el pes (però que el puc entendre per motius econòmics).

Actualment el llibre es troba al catàleg d'Ediciones B.

També en parlen a:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada