dijous, 23 d’agost del 2018

Temps de gel, de la Fred Vargas



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
AUTOR
EDITORIAL
ANY EDICIÓ
Octubre 2015
DATA COMPRA
Gener 2016
FORMAT
Paper
PREU
18,90 €
GÈNERE
Negre
PÀGINES
421
ISBN
978-84-15645-72-6

Temps de gel és la desena novel·la protagonitzada pel comissari Adamsberg i el seu equip i crec que la primera que llegeixo. En aquest llibre, han d'investigar uns suïcidis que es demostra que en realitat són assassinats. Les investigacions els porten a uns fets que van passar anys enrere a Islàndia i al temps de la Revolució Francesa.

He trobat el llibre irregular, amb bones idees però amb una trama massa complicada. Vaig llegir un altre llibre de la Vargas fa temps, dels tres evangelistes i em va provocar la mateixa impressió. Potser li donaré una altra oportunitat o potser no. Qui ho sap!!!

També en parlen a:




2 comentaris:

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

A mi la saga dele sevangelistes em va agaradar força, els tres llibres. He llegit (més ben dit he intentat llegir) un parell del comissari Adamsberg i no m'han acabat d'agradar.

Eloy ha dit...

No m'acaba de fer el pes la Fred Vargas. En canvi, la Mercè la troba molt bona... Amb això dels gustos...