dimarts, 21 de desembre del 2021

Madurar a Karhide, de l'Ursula K. Le Guin

 

FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Madurar a Karhide

AUTOR

Ursula K. Le Guin (trad. Blanca Busquets)

EDITORIAL

Raig Verd

ANY EDICIÓ

Novembre 2021

DATA COMPRA

Desembre 2021

FORMAT

Paper

PREU

18 €

GÈNERE

Fantàstic, relat, eròtic

PÀGINES

116

ISBN

978-84-17925-65-9


És un relat curt de l'Ursula K. Le Guin, on s'aprofundeix una mica més en les relacions sexuals presents en el món de La mà esquerra de la foscor (encara entre els meus llibres pendents). Així, veiem el pas de la infància a la maduresa del Sov, tant físicament com psicològica.

Un llibre interessant, feminista, trencador, amb gèneres fluids. A més a més, l'edició és una passada, amb unes il·lustracions meravelloses de l'Agustín Comotto. Només per això, ja valdria la pena tenir-lo, però el text és genial. Molt fan de l'Ursula K. Le Guin. Seguiré llegint-la...

També en parlen a:

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Ostres, has llegit aquest sense llegir abans 'La mà esquerra'? No sé si deu costar una mica situar-se, perquè allà expliquen força cosa sobre la sexualitat d'aquell planeta. Però coneixent Le Guin, segur que s'ho fa venir bé per explicar-se perfectament. No sé si l'acabaré llegint, aquest. Tot i que és curtet, tinc massa acumulació de llibres pendents. El que sí que vindrà a casa per Reis és el 5è de Terramar. Per cert, 'La mà esquerra' és encara dels meus preferits, te'l recomano!

Eloy ha dit...

Hola Xexu, no sabia que els dos llibres estaven relacionats i vaig llegir abans aquest. La mà esquerra i el 5è de Terramar els tinc a casa, esperant. Hi ha massa llibres esperant...