dilluns, 12 d’agost del 2024

Las flores no sangran, de l'Alexis Ravelo

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Las flores no sangran

AUTOR

Alexis Ravelo

EDITORIAL

Alrevés

ANY EDICIÓ

Juny 2018

DATA COMPRA

Juliol 2019

FORMAT

Paper

PREU

14,25 €

GÈNERE

Negre

PÀGINES

332

ISBN

978-8417077716


Una banda de quatre amics que es busquen la vida amb petites estafes són seduïts per un altre per tal segrestin la filla d'un important empresari. Però un mal plantejament no pot anar bé. Les coses mai són tan fàcils i res sortirà com estava previst. El que havia de ser un segrest exprés estil colombià, es convertirà en un bany de sang.

M'ha costat molt llegir aquesta novel·la de l'Alexis Ravelo. La tenia pendent des de fa molts anys. La sobtada mort de l'autor va fer que la deixés reposar encara més. Em semblava que si llegia els llibres que em quedaven d'ell, m'acomiadaria definitivament. Crec que ara ja estava llest per fer-ho. Moltes gràcies per les teves novel·les, especialment aquesta, a partir d'ara serà la meva favorita, i per la teva manera de ser.

També en parlen a: