dijous, 17 d’octubre del 2024

Cavalls salvatges, del Jordi Cussà i el Kap

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Cavalls salvatges

AUTOR

Jordi Cussà i Jaume Capdevila (Kap)

EDITORIAL

Pagès

ANY EDICIÓ

Setembre 2021

DATA COMPRA

Gener 2022

FORMAT

Paper

PREU

20 €

GÈNERE

Negre, aventura gràfica

PÀGINES

205

ISBN

978-84-1303-295-5


La novel·la gràfica està basada en el llibre escrit pel Jordi Cussà l'any 2000, un llibre de ficció en el que explicava alguns fets de la seva relació amb l'heroïna, un llibre que va ser part de la teràpia per desenganxar-se. Els dibuixos són de l'historietista Jame Capdevila (Kap), a qui conec de la seva vinyeta diària d'El Mundo Deportivo.

Fa temps que tinc la novel·la i espera pacient. Ara que he llegit el còmic, em tocarà llegir-la aviat. Sé que és una novel·la dura i sé que segurament m'agradarà. Darrerament, ha estat republicada per Comanegra.

També en parlen a:



1 comentari:

Ricard Masferrer ha dit...

Fa poc que he llegit la novel·la. Tinc a punt publicar el post al meu blog un dia d'aquests.