dilluns, 15 d’octubre del 2007

El curioso incidente del perro a medianoche



Xerrant un dia amb un company de l'escola em va recomanar el llibre i com que ell el tenia me'l va prestar dient-me que m'encantaria, que me'l llegiria molt fàcilment i que m'ajudaria a entendre millor com són alguns tipus de nens autistes.
La veritat és que "El curioso incidente del perro a medianoche" està ben escrit, és divertit, tendre, angoixant, trist, et provoca una sèrie d'emocions diverses. Et sents identificat amb el Cristopher, el nen protagonista i pots arribar a comprendre les seves reaccions, totalment lògiques i que nosaltres podem pensar que no ho són. La seva lògica no és la mateixa que la nostra.
Mark Haddon ha escrit un gran llibre.




8 comentaris:

Anònim ha dit...

De Mark Haddon encara no he llegit res malgrat que he sentit a parlar molt bé d'aquest escriptor. Des que vaig començar amb el bloc i a consultar blocs, tenc un llistat de llibres pendents enorme. En tenc per uns dos anys bons de lectura jeje.
Gràcie pes visitar el meu bloc. A mi també m'agrada el teu. M'encanta això d'intercanviar opinions i aficions amb els blocaires. Et seguiré llegint! ;D

Eloy ha dit...

Moltes gràcies per la visita, jo també et seguiré llegint. I jo tinc llibres per 10 anys com a mínim.
També coincidim amb Hitchcock ;)

Carme Rosanas ha dit...

Gràcie s Eloy per passar pel meu bloc. Avui faig la primera visita al teu, però no serà pas l'última. Ja he llegit Haddon, L'extrany incident del gos a mitjanit i em va agradar molt.

Eloy ha dit...

Moltes gràcies per la visita, Carme. Jo també et seguiré llegint.

Jesús M. Tibau ha dit...

Jo l'estic acabant de llegir ara i coincideixo en què és un gran llibre, molt bo per a ajudar a crear l'hàbit de llegir entre els més joves.

Eloy ha dit...

Si, no és la primera idea que se'm va venir al cap quan el vaig llegir, però també pot fomentar l'hàbit de llegir.

Anònim ha dit...

L'altre dia el vaig veure i, gràcies a que vaig llegir el teu post, el vaig comprar! A veure què tal però veig per aquí que ha agradat molt! ;)

Eloy ha dit...

És de molt fàcil lectura i molt interessant. Te n'adones com la teva lògica no és lògica pels altres i com d'altres poden tenir lògiques diferents a la teva.