divendres, 19 de setembre del 2008

Vicky Cristina Barcelona

Vicky Cristina Barcelona, la darrera pel·lícula de Woody Allen ja ha sigut estrenada. Està protagonitzada per Rebecca Hall, Scarlett Johansson, Javier Bardem i Penélope Cruz. Crec que seria injust si no s'inclou com a protagonista a la ciutat de Barcelona, meravellós marc per una bona pel·lícula.
La història és bona, la fotografia genial, les interpretacions més que correctes (encara que no trobo igual de còmoda a la Scarlett que a les pel·lícules d'Allen a Londres), grans diàlegs i música genial.
I com que no surt en Woody, encara la trobo millor. Aquest Allen madur, lluny de l'esbojarrat dels principis, m'agrada molt i molt.
Llàstima del nom de la pel·lícula, segur que ni ha molts de millors ;)
Ah, m'ha costat molt escoltar a Bardem traduït al català.
No la deixis passar, només per la música i la fotografia ja val la pena, però ofereix més...

6 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

el nom deixa molt que desitjar, tot i que sigui un gran anunci per a barcelona. El cartell el trobo molt bo. la pel.l´´icula segur que li agradarà a un fan de Woody com jo, tot i que sempre prefereixo que ell surti.

Eloy ha dit...

És un gran anunci per Barcelona, si.
Tan el cartell com la pel·lícula són bons.
I m'agraden les pelis d'Allen quan surt, però de les darreres, prefereixo les que no surt.
És millor guionista i director que actor.
Però això va a gustos, és clar ;)

Anònim ha dit...

La vaig a veure avui tot i que estic una mica espantada en el sentit que m'encanta Allen, però d'aquesta pel.li he sentit dir de tot. El cartell m'encanta però trobo que el nom de Woody Allen s'hauria de fer veure més i la B.S.O. és fantàstica (la tinc) i recomano especialment el grup Biel Ballester Trio que són sensacionals :)

Eloy ha dit...

Espero que t'hagi agradat.
La música és fantàstica, si.

ÀnimaAlada ha dit...

bona, però saps que passa? que se n'ha arribat a parlar tant que al final m'ha semblat menys del que es deia.

Eloy ha dit...

Així és Ànima, s'ha parlat tant que s'havien creat unes expectatives molt grans. Llavors et sembla que és pitjor del que realment ho és.
No és la millor peli d'Allen però tampoc la pitjor.