diumenge, 19 d’octubre del 2008

La apelación


La apelación és el darrer llibre de John Grisham. Com gairebé sempre està lleugerament basat en fets reals, aquesta vegada sobre abocaments il·legals de residus tòxics.
Fins a on és capaç d'arribar una companyia química per tal de protegir-se davant una gran indemnització que la pot portar a la ruïna? Pot ser un bon negoci borsari fer que s'enfonsi la teva companyia? És lícit o moral que els jutges hagin de fer campanya electoral i recol·lectar diners per tal de sortir elegits?
Grisham demostra conèixer molt bé el sistema judicial nord-americà i com sempre barreja ficció i dosis de realitat a les parts justes.
Un llibre que agradarà a tots els que us agraden els llibres d'advocats i als seguidors de Grisham.
El llibre l'he llegit en castellà, publicat per Plaza y Janés i val 22,90 €. També hi ha versió catalana, publicada també per Plaza y Janés i al mateix preu.

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Sóc fanàtic d'en Grisham i m'he llegit tots els seus llibres! El vaig veure l'altre dia a una botiga i tinc pendent el comprar-me'l!! Els darrers llibres que ha escrit no tenien el nivell dels primers, però què hi farem, també les idees s'esgoten.

Per mi, els millors llibres d'ell són: "Càmara de gas" i "Tiempo de matar". Els vaig trobar senzillament genials!!

Eloy ha dit...

Jo també me'ls he llegit tots i sóc un altre fan del Grisham, i si que sembla que els darrers no són tan bons.
Per mi el millor és "El jurat". "Tiempo de matar" també és dels meus preferits. I m'encanta "La tapadera".

Jordi ha dit...

Doncs a mi "La Tapadera" em va decepcionar. Imagino que va ser perquè la gent en parlava molt bé i quan em passa això sempre m'acaba no agradant tant el llibre!

"El jurado" també molt bo.

ah!! Amb "El cliente" vaig riure molt. Me acojo a la quinta enmienda!!

Eloy ha dit...

Amb EL cliente també m'ho vaig passar molt bé ;)