diumenge, 26 de juliol del 2009

Batman forever

Batman forever és el tercer film de la sèrie Batman, basada en el personatge de còmic creat per Bob Kane i Billy Finger per DC Comics. Va ser dirigit per Joel Schumacher l'any 1995 i interpretat per Val Kilmer, Tommy Lee Jones, Jim Carrey, Nicole Kidman i Chris O'Donnell.
En aquesta aventura de Batman, s'ha d'enfrontar a dos enemics totalment histriònics, l'Enigma i Dues Cares. Com a ajudants té a Robin (primera aparició) i a la Dra Meridian. La història no dóna per gaire, encara que està plena d'efectes especials i gadgets i una mica de romanticisme. Per passar una bona estona (o una dormideta ràpida al sofà).

2 comentaris:

caterina ha dit...

He de reconèixer que no he vist cap de les pel·lis de Batman. De petita ho vaig intentar però eren films molt foscos i en Batman em feia com por hehe. Sempre vaig ser més de Superman. Val a dir que la darrera sí tenc ganes de veure-la, que m'hna dit qe està prou bé :)

Eloy ha dit...

Aquest tercer ja no es tan fosc. I l'últim és foça bo. M'agrada molt el Cristian Bale fent de Batman, molt més que els anteriors.