dimarts, 10 de juliol del 2012

Deixa en pau el dimoni


Deixa en pau el dimoni és la tercera novel·la de John Verdon protagonitzada per l'inspector retirat Dave Gurney. Està publicada per Proa dins la col·lecció Beta i val aproximadament 20 €.
En aquesta història, en Guerney és contractat per fer d'assessor d'una noia que està fent una sèrie d'entrevistes a familiars de les víctimes d'un assassí en sèrie que va actuar 10 anys enrera. Però res no serà tan fàcil, i l'inspector començarà a investigar i anirà descobrint una investigació deficient, un assassí molt llest i una sèrie de crims que podria ser molt més gran que la que va començar a investigar.
M'ha agradat la novel·la, és d'aquelles que vas llegint i cada vegada estàs més estona seguida perquè et converteixes en addicte. Per a fans del gènere o pels que heu llegit Sé el que estàs pensant i No obris els ulls.


2 comentaris:

jomateixa ha dit...

jo ja el tinc a casa, està al munt dels pendents.
com també vaig llegir els anteriors en tinc moltes ganes.

Eloy ha dit...

Ja te l'has llegit? Què t'ha semblat?