dimarts, 28 de juny del 2016

Crematorio



Crematorio és una novel·la de Rafael Chirbes. Està publicada per Anagrama, dins la col·lecció Compactos. Em va costar 12,90 €.

La novel·la comença amb la mort del Matías i com l'han vist totes les persones que el van conèixer. Un llibre on tots els personatges parlen en segona persona i van construint a poc a poc una trama que no avança molt, on l'important no és el que passa sinó la descripció dels personatges i els seus pensaments.

El llibre no m'ha acabat de convèncer gaire. Si que està ben escrit. Si que els personatges estan ben explicats. Si que passa alguna cosa. Però m'agraden més les novel·les on hi ha una història més o menys clara. Havia comprat també En la orilla, el següent llibre de l'autor. La Mercè m'ha dit que era el mateix tipus de novel·la. De moment, passo de llegir-la.

Ara miraré la sèrie de TV que van fer. A veure què tal...

2 comentaris:

Ricard Masferrer ha dit...

Aquest autor el tinc a la llista, en concret, "En la Orilla". He llegit molt bones crítiques d'ell, però ja ets el segon que no li ha agradat. Crec que de moment aplaçaré la seva lectura.

Eloy ha dit...

A la Mercè en canvi l'ha agradat molt, tant Crematorio com En la orilla. Si vols, te'ls porto al setembre. Els tinc els dos.