diumenge, 21 d’agost del 2016

Maestra, de L.S. Hilton



Maestra és una novel·la de L.S. Hilton. Està publicada per Roca (18,90 €), tot i que la vaig comprar a Amazon pel Kindle (9,49 €) un dia que estava d'oferta per 1,89 €.

La novel·la explica com la Judith, ajudant en una galeria d'art durant el dia, té una doble vida durant les nits, en les que practica sexe o treballa com a noia que alterna amb homes a canvi de copes i propines. Intentant fer bé la seva feina a la galeria, serà acomiadada quan descobreix una possible estafa. Això desencadenarà que la seva segona vida tingui més importància a partir d'aquest moment.

Vaig llegir una ressenya sobre aquest llibre i em va semblar de l'estil de La noia del tren o Observada i vaig pensar que passaria de llegir-lo. Però en trobar la megaoferta pel Kindle, vaig dir que no perdria gaire. El llibre m'ha sorprès positivament, potser perquè no esperava gaire d'ell. No està escrit malament, té una protagonista molt potent i la barreja de gèneres funciona. Erotisme, sexe explícit, assassinats, art i alguna cosa més, tot ben mesclat, ens donen una bona novel·la a estones sorprenent.