dissabte, 17 de febrer del 2018

Por encima de la lluvia, del Víctor del Árbol



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
AUTOR
EDITORIAL
ANY EDICIÓ
Setembre 2017
DATA COMPRA
Setembre 2017
FORMAT
Paper
PREU
20,90 €
GÈNERE
Narrativa, negre
PÀGINES
509
ISBN
978-84-233-5265-4

El llibre parla de tres persones, el Miguel, home amb Alzheimer i l'Helena una dona vital amb tràgics secrets es coneixen en una residència a Tarifa. La Yasmina, jove, viu a Malmö i ha viscut molt més del que li toca per edat. Al llarg del llibre els anem coneixent als tres, els seus destijos, problemes i secrets. L'Helena i el Miguel decideixen fer un viatge per trobar-se amb el passat d'ella, però al llarg del camí, s'aniran aturant per resoldre el passat del Miguel. Mentre, anirem coneixent millor a la Yasmina i descobrirem quina relació té amb els dos viatgers...

És una novel·la negra? No, però té uns quants capítols que ho són. És una gran novel·la, molt ben escrita, en la que es van revelant els secrets a poc a poc, amb uns personatges fantàstics.

Fa temps que tinc uns quants llibres d'aquest autor i encara no havia llegit cap ni un, tot i la recomanació de la meva dona. La veritat, quan llegeixes un llibre d'un gran autor per primera vegada és un gran plaer, un gran descobriment. Escriu molt bé. No trigaré gaire a llegir-ne un altre...

També en parlen a:




2 comentaris:

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

A cas espera des de fa temps "La víspera de casi todo" i fins ara em feia certa mandra llegir aquest autors. Després de la teva ressenya pujara uns quants llocs a la llista de pendents :)

Eloy ha dit...

Jo també el tinc, amb uns quants més. No trigaré a repetir...