diumenge, 17 de març del 2019

Hat trick, de l'Andreu Martín



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
AUTOR
EDITORIAL
ANY EDICIÓ
2008
DATA COMPRA
Desembre 2018
FORMAT
Kindle
PREU
1,33 €
GÈNERE
Negre, juvenil
PÀGINES
176
ISBN
9788423690855 (paper)

Hat trick és una novel·la curta ambientada en el món del futbol, en un equip de la lliga, on hi ha de tot. El segrest del davanter centre titular fa que el seu suplent passi de ser un pobre desgraciat a una figura, alhora que es convertirà en el principal sospitós.



M'agraden les històries de l'Andreu Martín i m'agrada el futbol. Llavors, era fàcil que m'agradés aquest llibre, encara que no és dels millors que he llegit de l'autor. Trobo que és una obra molt apta pel públic juvenil. Així, segueixo llegint l'obra del mestre. Properament, Corpus Delicti.

També en parlen a:


2 comentaris:

Sergi ha dit...

No faig més que veure obres del mestre que no conec, vaig súper endarrerit amb ell! Una mica de compassió, si us plau!

Eloy ha dit...

És un home que ha escrit tant que és impossible conèixer tot el que ha fet. Jo quan vaig al Re-Read sempre trobo alguna cosa d'ell...