diumenge, 28 de juny del 2020

Un mag de Terramar, de l'Ursula K. Le Guin



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
AUTOR
EDITORIAL
ANY EDICIÓ
Febrer 2020
DATA COMPRA
Maig 2020
FORMAT
Paper
PREU
18,95,€
GÈNERE
Fantasia, juvenil
PÀGINES
224
ISBN
978-84-17925-20-8

El llibre és el primer volum de la sèrie Terramar. Aquests llibres de fantasia estan lligats pel Ged, un aprenent de mag que va creixent al llarg de la sèrie, tot i que deixa de ser el protagonista en els darrers llibres. En aquest primer, el jove estudiant de mag arriba a l'escola de màgia i comença la seva formació. Una vegada ja ha après el que li toca, s'ha de buscar la vida com a mag, mentre que passarà per terribles proves, alhora que coneixerà amics i enemics.

Havia llegit un llibre de l'autora, de ciència-ficció, Els desposseïts, i em va agradar força. Aquest em va resultar una mica difícil d'entrar, però quan ho vaig aconseguir, l'he gaudit. Un clàssic, precursor del Harry Potter. Val la pena llegir-lo, tant per com està escrit com per la molt bona edició editorial. El segon llibre de la sèrie, Les tombes d'Atuan, estarà disponible el proper setembre (coses del coronavirus?). Com a curiositat, ha estat adaptat a múltiples formats.

També en parlen a:

2 comentaris:

Sergi ha dit...

I aviat en parlaré jo també, perquè és just el llibre que estic llegint ara. Si tot va bé, l'acabaré avui mateix. 'Els desposseïts' i 'La mà esquerra de la foscor' em van encantar i m'han fet molt fan de Le Guin. He de dir que, per ser una història juvenil, l'estic trobant una mica dens, però imaginatiu i ben escrit. Sens dubte, continuaré amb la sèrie.

Eloy ha dit...

A mi em va agradar prou Els desposseïts. Aquest també l'he trobat dens. Potser és una característica de l'autora. Però penso seguir la sèrie.