dijous, 23 de febrer del 2023

Carteles de cine, del Richard Dacre

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Carteles de cine

AUTOR

Richard Dacre

EDITORIAL

Librería Universitaria

ANY EDICIÓ

2021

DATA COMPRA

Octubre 2022

FORMAT

Paper

PREU

30 €

GÈNERE

Cinema

PÀGINES

240

ISBN

978-84-18350-50-4


El llibre és una passejada per la història del cinema a través d'alguns cartells de pel·lícules famoses. A més a més de la petita història, es dona informació sobre els cartells, mides, país,...

Vaig anar a la llibreria Obaga a la presentació de Muerte en el Carlton del Javier Sagastiberri. I com que ja havia comprat el llibre amb anterioritat, vaig pensar que compraria algun altre (cosa habitual en mi). I durant la presentació, em vaig enamorar de la portada del llibre (darrere l'autor de la presentació), que semblava que m'incitava a tenir-lo. I dit i fet. Un llibre preciós, amb unes grans imatges. Per aficionats al cinema i als cartells.