dijous, 3 d’agost del 2023

Mujeres y otros animales, de la Bonnie Jo Campbell

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Mujeres y otros animales

AUTOR

Bonnie Jo Campbell (trad. Tomás Cobos)

EDITORIAL

Dirty Works

ANY EDICIÓ

Febrer 2023

DATA COMPRA

Març 2023

FORMAT

Paper

PREU

24,55 €

GÈNERE

Relat, negre

PÀGINES

289

ISBN

978-84-19288-34-9


El llibre és un recull de setze relats de l'autora, que són protagonitzats per dones (i alguns altres animals). Alguns d'ells tenen lloc al circ, o a granges, o a bars, llocs que la Bonnie Jo coneix prou bé.

Estan meravellosament escrits. Si ja em van agradar Desguace americano i Madres, avisad a vuestras hijas, aquest llibre no m'ha decebut gens. Si us agraden els relats noir ambientants al camp, llegiu el llibre. I si no us fan el pes, doneu una oportunitat a l'autora. De ben cert, no us deixarà indiferents.

També en parlen a: