dijous, 7 de desembre del 2023

El paciente, del Juan Gómez-Jurado

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

El paciente

AUTOR

Juan Gómez-Jurado

EDITORIAL

Audible Studios / B de Bolsillo

ANY EDICIÓ

Desembre 2018

DATA COMPRA

Octubre 2023

FORMAT

Audiollibre

PREU

0 €

GÈNERE

Thriller

PÀGINES

474

ISBN

978-84-672-5960-5 (versió paper)


La filla d'un important neurocirurgià és segrestada per tal d'obligar el seu pare a cometre un greu crim. El metge haurà de decidir entre la seva filla i la seva moral, entre amor i feina, entre la vida de dues persones. Per fer-ho, demanarà ajuda a una de les persones amb qui darrerament no té gaire bona relació. I tot haurà de ser molt ràpid, potser massa...

El llibre s'inscriu en l'Univers Reina Roja. Feia molt temps que el tenia i no m'acabava de decidir. Però, he començat a provar els audiollibres amb Audible i aquest va ser la meva estrena. El llibre és un thriller entretingut, amb dos protagonistes que es van alternant. I la versió de l'audiollibre? M'ha agradat, tot i que el meu grau de concentració quan vaig caminant i llegint no és el millor. Segueixo amb la prova a veure què tal...

També en parlen a: