dimecres, 9 de juliol del 2008

Harry Potter y el cáliz de fuego

Acabo de tornar a veure Harry Potter y el cáliz de fuego, la quarta pel·lícula basada en la sèrie de 7 llibres sobre el jove mag que va idear J.K. Rowling. Està dirigida per Mike Newell i protagonitzada per Daniel Radcliffe, Ruper Grint i Emma Watson en els tres principals papers.
La pel·lícula m'ha agradat molt una altra vegada. Segueix l'estructura de tots els llibres de la sèrie, està força ben feta, els personatges han crescut, apareixen els primers amors, els gelos, alguna mort i l'argument amb el Torneig dels Tres Mags és força interessant. Val la pena veure-la.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs a mi m'agrada Harry Potter, ho reconec. M'he llegit tots els llibres i les pelis són molt entretingudes. En quant a llibres, els meus preferits són el 3r i 6è. Enguany s'estrena la 6ena pel·lícula així que amb moltes ganes de veure-la :D

Eloy ha dit...

Jo també me'ls he llegit tots i he vist les 5 primeres pelis (de moment) i m'encanten.
Coincideixo en el tercer llibre, per mi és el millor i la pel·lícula és la més fosca.

Jordi ha dit...

He aconseguit veure les dues primeres pel·lícules d'El senyor dels anells!! Finalment l'he convençuda. Sembla que la cosa va bé... jejeje

Eloy ha dit...

Jejejeje
Felicitats