dilluns, 19 de gener del 2009

El cabo del miedo (1991)



El cabo del miedo (Cape Fear) és un film de 1991, remake d'un altre amb el mateix nom de 1962. Està dirigit per Martin Scorsese i interpretat per Robert de Niro, Nick Nolte, Jessica Lange i Juliette Lewis.
Com a curiositat, surten Robert Mitchum i Gregory Peck, els protagonistes de la versió de 1962, en dos papers petits.
Va obtenir dues nominacions als Oscar del 91: millor actor i millor actriu secundària.
Un advocat d'èxit veu amenaçada la seva vida i la de la seva família per un ex-client seu, que no està content de la defensa que li va fer. Quan surt de la presó, Max Cady es converteix en un malson per l'advocat i tota la gent que l'envolta. L'instint de supervivència els farà fer coses que no haurien imaginat mai i res tornarà a ser igual que abans de l'arribada del criminal.
Meravellosa pel·lícula que has de veure obligatòriament. Ara estic buscant la versió antiga per poder comparar millor.

Cape Fear - Trailer

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Encara recordo la por que vaig passar quan la vaig veure en un cineart, la sala gran, gairebé buida. Em va agradar molt. Robert De Niro excepcional

Eloy ha dit...

Crec que jo també la vaig veure així i quina por quan sortia de l'aigua.
A veure quan baixi la versió antiga. No la recordo.