divendres, 26 d’agost del 2011

La rubia de hormigón


La rubia de hormigón és un llibre de Michael Connelly de la sèrie del Harry Bosch, detectiu de la policia de Los Angeles. Es pot trobar en diferents edicions de butxaca, crec que la darrera és de Roca Editorial.
En aquest llibre, el Bosch és jutjat per haver-hi matat a un criminal en sèrie. Mentre es va desenvolupant el judici, es descobreix que l'assassí va matar després de mort.
Com sempre, els llibres de Connelly són entretinguts i et fan passar bones estones.
A més a més, és el primer llibre digital que he llegit i puc dir que és una bona experiència. Ja no he de viatjar carregat de llibres. El pes de la meva maleta ha baixat molt. És molt còmode i no cansa la vista. L'única pega és que llegir en exteriors es fa feixuc, sobretot si hi ha molta llum. No és gaire adequat per la platja.

2 comentaris:

carina ha dit...

Uis, quina gràcia trobar ressenyada una obra de Conelly, fa tres estius en vaig ser una lectora recurrent, m'encanta el Harry Bosch amb aquest aire deixat, afectat i rebel... no ho puc evitar i sempre que llegeixo un llibre de la sèrie Harry Bosch m'imagino el Clint Eastwood, et passa el mateix? Suposo que deu ser per la pel·li Deuda de Sangre, vés a saber. Una lectura entretingud.

Eloy ha dit...

M'estic llegint tots els de Connelly que em falten, he de ressenyar uns quants encara.
Si, tens raó, el Bosch és dels millors detectius dels que he llegit. Però el Clint Eastwood no m'acaba de fer el pes, el trobo vell i prim.
Aquest mes he fet moltes hores de tren i metro i el Harry Bosch i el Mickey Haller han estat una bona companyia.