dijous, 29 de desembre del 2016

La cata, del Roald Dahl



La cata és un llibre molt curt del 1953 del Roald Dahl. Està publicat per Nordica i té unes il·lustracions al·lucinants de l'Iban Barrenetxea. Aquesta edició em va costar 18,53 € i com a regal portava el fulletó El arte de la venganza, escrit per la Joyce Carol Oates.

El llibre explica un sopar on sis persones interactuen, on hi ha equívocs i trampes i un final sorprenent. I no puc explicar gaire més...

M'ha encantat la història (cada vegada que llegeixo algun escrit del Roald Dahl em reafirmo que va ser un dels millors escriptors, i encara ho continua sent) i m'han enamorat les il·lustracions. Només per aquestes, val la pena el llibre. 

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Vaig llegir aquest relat inclòs en el volum 'Els millors relats de Roald Dahl' (Sembra) aquest mateix any. Tot el llibre em va encantar, i si no l'has llegit (ara no tinc al cap si ho has fet), et recomano molt que corris a la llibreria més propera i el compris, o el robis. Però llegeix-lo, encara que inclogui aquest que acabes de llegir. De fet, Sembra ha publicat després un segon recull que aquesta setmana he portat cap a casa. He descobert Dahl de gran, cosa imperdonable. Però estic recuperant el temps. És un autèntic geni.

Eloy ha dit...

Hola Xexu, remenant per casa he trobat Històries imprevistes del Roald Dahl, un grapat de relats publicats per Empúries i que va voltant per casa a totes les piles de llibres pendents de llegir que he fet els darrers 10 anys. Potser ja és l'hora que l'agafi amb ganes...
Coincideixo amb tu, el Dahl és un geni.