dissabte, 3 d’octubre del 2020

Asesinos sin rostro, del Henning Mankell

 



FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Asesinos sin rostro

AUTOR

Henning Mankell

EDITORIAL

Tusquets (Maxi)

ANY EDICIÓ

Juny 2008

DATA COMPRA

2018

FORMAT

Paper

PREU

7,95 € (2 € Re-Read)

GÈNERE

Negre

PÀGINES

302

ISBN

978-84-8383-520-3


Primer cas del Wallander, qui ha d'investigar l'assassinat d'una parella que viu en una granja. Ell ha sigut molt torturat. Ella, sobreviu durant uns dies, però finalment mor també. L'única pista fiable és la paraula "estranger" pronunciada per ella. A la perfecta Suècia, el poder de la premsa (amb contactes dins la policia) desferma episodis racistes. Alhora, el Wallander haurà de conviure amb els seus dimonis personals, la separació amb la seva dona, els seus intents de relacionar-se amb les dones i la complicada relació amb el seu vell pare i la seva filla Linda.

Feia molt temps que Wallander m'esperava. Encara no l'havia llegit. Jo l'anava deixant, triant d'altres lectures abans. Finalment, ha arribat el moment i no m'ha decebut, tot i que el final grinyola una mica. M'encanta aquest policia suec, potser típic, però molt ben construït. Seguiré amb la sèrie. Per cert, el Wallander ha estat portat al cinema i la televisió.

També en parlen a:


2 comentaris:

Sergi ha dit...

Em sorprèn molt que no haguessis llegit encara la sèrie Wallander! Coneixent el teu historial lector, i que t'encanta la novel·la negra, realment m'ha sorprès veure aquest títol ressenyat, al principi he pensat que devia ser una relectura, rotllo que t'haguessis proposat aquest any revisar tota la saga.

Bé, a mi també m'agrada molt Wallander, després d'aquest en vaig llegir 5 més i li tenia molt afecte. Si el vaig deixar de llegir no respon a que no m'agradessin o que la saga perdés 'punch', és només per ximpleries meves. Però algun dia hi tornaré.

Eloy ha dit...

Hola, Xexu, dins les meves lectures tinc algunes mancances, potser per manies meves, no volia obrir nous fronts abans de tancar d'altres. Al final, m'he decidit...