dijous, 18 de març del 2021

Mr. Mercedes, de l'Stephen King

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Mr. Mercedes

AUTOR

Stephen King

EDITORIAL

Plaza & Janés

ANY EDICIÓ

Novembre 2014

DATA COMPRA

Maig 2020

FORMAT

Kindle

PREU

2,37 €

GÈNERE

Negre

PÀGINES

496

ISBN

978-8490627662 (versió butxaca)


El llibre és el primer volum de la trilogia protagonitzada per Bill Hodges, inspector de policia retirat, que va deixar sense resoldre el cas de Mr. Mercedes, un assassí que va atropellar i matar gent que feia cua buscant una feina. Temps després, l'assassí es posa en contacte amb l'ex policia, provocant-lo. Llavors, el Bill tractarà d'agafar-lo abans que torni a actuar.

Fa temps que tinc l'objectiu de llegir més obres de l'Stephen King. Aquesta, la vaig comprar pel Kindle fa temps i estava esperant. Fa poc, buscant alguna sèrie per veure a Movistar+, vaig veure que aquesta sèrie estava disponible i que estava basada en un llibre del King. Llavors, em vaig posar a llegir. Dos grans personatges, un protagonista i un antagonista que es complementen, es necessiten. I molts grans secundaris. La sèrie està ben feta i es basa de forma bastant fidel en el llibre, tot i que els codis temporals estan força canviats. Recomanable? Si, el llibre i la sèrie.

També en parlen a: