dimarts, 28 de setembre del 2021

Dos cuarenta y nueve, de l'Antonio Parra Sanz

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Dos cuarenta y nueve

AUTOR

Antonio Parra Sanz

EDITORIAL

Ediciones del Serbal (La orilla negra, 10)

ANY EDICIÓ

2017

DATA COMPRA

Octubre 2018

FORMAT

Paper

PREU

19,95 €

GÈNERE

Negre

PÀGINES

262

ISBN

9788476289174


Dos minuts i quaranta-nou segons és la durada d'un adagio de Vivaldi. També és el temps que un assassí fa servir per matar les seves víctimes. Un assassí obsessionat amb una locutora d'un programa nocturn de ràdio, a la que començarà a trucar per explicar els seus crims, crims que faran que la locutora, amb l'ajut d'un policia amb problemes, s'involucri personalment en els assassinats.

Em va costar molt entrar a la novel·la. Vaig estar a punt de deixar-la. El llenguatge el trobava molt recarregat (les darreres novel·les que he deixat sense acabar o que no m'han agradat gens fan servir aquest llenguatge). Però la història em captivava i vaig seguir. Els diàlegs els he trobat molt bons, molt creïbles. Malgrat els alts i baixos, m'ha agradat.

La pàgina de l'editorial està en construcció. No puc enllaçar ni el llibre ni l'editorial. Potser properament ho arreglaran...

També en parlen a: