divendres, 1 d’abril del 2022

El diable no viu a l'infern, del Franck Bouysse

 

FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

El diable no viu a l’infern

AUTOR

Franck Bouysse (trad. Maria Llopis)

EDITORIAL

Alrevés (Crims.cat, 65)

ANY EDICIÓ

Gener 2021

DATA COMPRA

Gener 2021

FORMAT

Paper

PREU

18 €

GÈNERE

Negre

PÀGINES

204

ISBN

9788418584022


Aquesta novel·la fa de frontera entre gèneres, el rural noir i el western. Persones solitàries, lluites per la terra, malentesos que perduren en el temps, secrets inconfessables, animals que són molt més que això, veïns estranys, costums inquietants,... Tot això i molt més ens ofereix aquest llibre del Bouysse.

Una novel·la molt bona. Una lectura apassionant. En poc terreny, amb pocs personatges, l'autor teixeix una història plena, plena de secrets, enveges i traïcions. Jo, no me la perdria si de veritat t'agrada la negror. Ara tinc pendent Nascut de cap dona, a veure què tal.

També en parlen a:



1 comentari:

Sergi ha dit...

Doncs precisament perquè vaig llegir 'Nascut de cap dona', tinc intenció de llegir aquest ben aviat. Tal com en parles, me l'ha recordat, per la foscor i l'ambientació. Em sembla un escriptor a seguir, penso que se'n parlarà.