dissabte, 13 de maig del 2023

Desguace americano, de la Bonnie Jo Campbell

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Desguace americano

AUTOR

Bonnie Jo Campbell (trad. Tomás Cobos)

EDITORIAL

Dirty Works

ANY EDICIÓ

2a ed. Novembre 2020

DATA COMPRA

Gener 2023

FORMAT

Paper

PREU

22 €

GÈNERE

Negre, relats

PÀGINES

228

ISBN

978-84-947750-2-4


Desguace americano és una altra col·lecció de relats, ara 14, de la Bonnie Jo Campbell. En els relats, tots de bona qualitat, ens trobem tot un univers de personatges relacionats amb les misèries humanes, les drogues, l'alcohol, la prostitució. Els relats es van lligant entre ells, conformant gairebé un relat uniforme.

Madres, avisad a vuestras hijas ja m'havia agradat. Doncs aquest Deguace americano encara m'ha agradat més, ja que els relats els he trobat encara més durs. Una gran autora.

També en parlen a: