dissabte, 19 de gener del 2008

El amor en los tiempos del cólera

Aquesta pel·lícula de Mike Newell està basada en l'obra del mateix títol de Gabriel García Márquez.
No conec el text de García Márquez, però la pel·lícula m'ha agradat. Dura més de dues hores però no se m'ha fet llarga i l'he trobat molt maca.



Javier Bardem està molt creïble en el paper de Florentino Ariza adult. En canvi la noia, Giovanna Mezzogiorno, no sembla que pugui representar a la Fermina de 70 anys en cap moment.
John Leguizamo està molt bé, a estones mig boig a estones sobreactuat.
Els papers secundaris estan ben escrits i ben interpretats per grans artistes: Hector Elizondo, Laura Elena Harring, Catalina Sandino Moreno, Fernanda Montenegro, Liev Schreiber, Benjamin Bratt,...
No sóc un gran apassionat de les pel·lícules romàntiques però aquesta m'ha agradat força.

Ah! Segons sembla la banda sonora és de la Shakira, però només canta 3 cançons (això si, fantàstiques), dues durant la pel·lícula (i no senceres) i una al final.



4 comentaris:

Ricard Masferrer ha dit...

Vaig llegir el llibre fa temps i em va agradar. Ara serà qüestió de veure la pel·lícula.

Eloy ha dit...

Ara m'hauré de llegir el llibre ;)

Jesús M. Tibau ha dit...

No he vist la peli però el llibre és per a mi un dels millors de Garcia Marquez i, a més, bastant autobiogràfic, ja que hi ha moltes coincidències amb la seva autèntica biografia

Eloy ha dit...

Doncs el col·loco a la llista de pendents. ;)