dimecres, 9 de gener del 2008

El proyecto Williamson

Darrera novel·la de John Grisham, encara que és un llibre que segueix una història real. Tal com explica el propi autor, quan va conèixer el cas va pensar que mai seria capaç d'inventar uns fets així.
El llibre explica la història de Ron Williamson, des que era una futura estrella de beisbol fins que el condemnen a mort per un crim del qual era innocent.
Als Estats Units pots ser un criminal, però si tens recursos pots tenir la seguretat que sortiràs ben parat. En canvi, els pobres, encara que siguin innocents estan exposats a les injustícies, els policies amb prejudicis, els advocats ineficaços,...
Si t'agradan els llibres d'advocats, llegeix-lo. Grisham és un autor molt correcte

2 comentaris:

Caterina Cortès ha dit...

No he llegit mai res de Grisham però això dels judicis m'agrada, Ho trobo molt interessant, suposo que per el meu pare, per Ally McBeal (tot i que no és el mateix, clar) i algunes pel·lícules com Anatomia d'un assassinat de Preminger o El cas Paradine de Hitchcock i que al seu moment em varen entusiasmar. A veure si quan vagi més desfogada de llibres en llegeixo algun de Grisham ;)

Eloy ha dit...

Jo crec que he llegit totes les novel·les (potser m'he deixat algun dels rarets). Tots són d'advocats, però el que em va encantar va ser "El jurat", que explica la selecció d'un jurat per un judici contra una indústria del tabac. Apasionant.
Molts dels seus llibres els han portat al cinema: La tapadera, El cliente, Cámara de gas, El informe Pelicano, El jurado, i potser alguna més ;)