diumenge, 4 de maig del 2008

Azuloscurocasinegro

Azuloscurocasinegro és una pel·lícula de Daniel Sánchez Arévalo interpretada per Quim Gutiérrez, Marta Etura, Antonio de la Torre, Héctor Colomé, Raúl Arévalo i Eva Pallarés.
Com veu la vida un jove que ha de cuidar de la porteria on viu i del seu pare malalt. Com es troba entre dues dones? I la relació amb el seu germà, a punt de sortir de la presó? I amb el seu amic que fa asombrosos descobriments?
Molt interessant pel·lícula. No te la perdis.
Ah! El DVD porta de regal dos curts del mateix director: Gol i Exprés. Dues joies.


9 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi Quim Gutiérrez com a actor m'encanta. El vaig començar a seguir a Poble Nou :D Però desconfio del cinema espanyol. Són poques les pel·lis que m'han agradat, la majoria, les que no s'assemblaven gaire al tipus de fer films espanyols :S

Eloy ha dit...

No tot el cinema espanyol és bo, igual que no tot és dolent.
Jo al Quim el vaig conéixer a Génesis, en la mente del asesino i em va agradar molt com treballava.

Jordi ha dit...

Per un moment en lloc de Pallarès havia llegit Pajares. No et dic el que se m'ha passat pel cap...

Eloy ha dit...

jajajjaja
hauré de tornar a veure los bingueros o alguna semblant.

Eloy ha dit...

o potser algun partit del Barça grrrrrrrrr

Jordi ha dit...

Home, si vols riure veient jugar al Thuram o al Márquez, és el millor!! Ara si vols enfonsar-te com a barcelonista... jejeje

Eloy ha dit...

L'època del Thuram ja va passar, però què està fent el Márquez, preocupat del pont aeri en tot moment?

ÀnimaAlada ha dit...

ladaFa poc va caure aquesta pel·li a les meves mans, versió pirata (també ho he de dir)i em va sorprendre cap a bé. Però ara em fas venir ganes de veure els curts!

Eloy ha dit...

La peli estava molt bé (sort de les biblioteques).
Però els curts són genials.