dilluns, 26 de maig del 2008

Match Point

He tornat a veure en DVD Match Point (si no l'has vist, no entris a l'enllaç), primera pel·lícula de la trilogia londinenca de Woody Allen. Està protagonitzada per Scarlett Johansson i Jonathan Rhys Meyers i amb una bona colla de secundaris. Està increïble com a inspector de policia el ionqui Spud de Trainspotting.
És una pel·lícula molt seriosa, potser la que menys s'assembla a l'Allen de sempre. Però a mi, particularment, m'encanta. Scarlett està meravellosa.

Com sempre, si vols conèixer d'altres opinions sobre pelis d'Allen pots anar al bloc de na Caterina. I també he trobat això al bloc del Jesús.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'encanta Match Point! L'he vista un munt de vegades i no em cansa. Al contrari, sempre veus coses, detalls nous.
M'agrada trobar-me gent pels blogs que també és fan d'Allen, ja que a la vida real és complicat trobar gent que m'acompanyi a veure els films de Woody, sino fos perquè tinc una amiga que també és seguidora del director.
A veure que tal Vicky Cristina Barcelona. Ja tinc ganes de veure-la! ;D

Eloy ha dit...

Jo l'he vist tres cops i cada dia m'agrada més.
I si, a poc a poc, vas trobant gent pels blocs que té gustos semblants als teus. Així pots compartir opinions amb d'altres persones.
I esperarem a la tardor per la propera.
Però abans tenim Sex and the city, jejejeje.