diumenge, 29 de desembre del 2013

Cuenta atrás, de Gregg Hurwitz


Cuenta atrás és una novel·la del Gregg Hurwitz, publicada per Ediciones B dins la col·lecció La Trama.

Una sèrie d'inexplicables fenòmens, geològics, atmosfèrics, estranyes mutacions, virus,... fa que un grup heterogeni de soldats que no estaven en primera línia siguin traslladats a una de les illes Galápagos per tal de fer de suport a una missió científica. Però no tot serà fàcil per a ells...

De tots els llibres que he llegit d'aquest autor, crec que ja porto quatre, aquest és el més estrany. Una trama entre ecologista, militar, mèdica i potser extraterrestre va fer que em costés molt entrar al llibre. Fins la meitat o així, no em va enganxar gaire i vaig estar a punt de deixar-lo. Però al final em va aconseguir atrapar. De totes maneres, és el que menys m'ha agradat. Prefereixo O ella muere, Crimen de autor o Comisión ejecutora.