dimecres, 10 de gener del 2018

Repte de lectura 2017

L'any passat em vaig proposar com a repte de lectura llegir una d'aquestes llistes que corren per la xarxa en les que has de llegir llibres per temàtiques, o autors, o èpoques,... Vaig fer servir aquesta que us poso a l'abast. No l'he pogut complir sencer, però m'ha servit per poder llegir llibres diferents dels que llegeixo habitualment. No tot ha de ser negre...


Així, m'he deixat la novel·la romàntica clàssica, un llibre del fons de la meva llista, un llibre que li agradés a la meva mare, un llibre que faci por, un basat en la portada, un amb antònims al títol, un llibre futurista, un amb màgia, una novel·la gràfica, un llibre que passi on visc, un llibre nadalenc, un escrit per un autor amb les meves inicials, un de prohibit i un que s'hagi convertit en sèrie de TV. Tenia esperant també un llibre de l'any que vaig néixer (El guardián del vergel, del Cormac Mccarthy) i un que em pugui fer plorar (Wonder).

En resum, el repte eren 45 llibres. He llegit 29 i no he llegit 16. D'aquests 16, tenia dos triats i 14 que no tenia ni idea de quins podien ser o havia canviat d'opinió diverses vegades. Com que la idea m'ha agradat, aquest any el tornaré a fer. Vaig a buscar una llista d'aquestes i ja veurem què passa enguany.





4 comentaris:

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Cada any en provo un o altre d'aquest reptes i mai sóc capaç d'assolir-los completament. Això sí, em diverteix i com tu dius em permet llegir altres registres. Aquest any en tinc un parell de clissats,només falta... decidir-me!

Eloy ha dit...

Doncs ja tenim nous reptes en marxa ;)

Bones lectures...

Sergi ha dit...

Amb la quantitat de lectures que fas, estic segur que si t'ho proposes superaràs el repte sense problemes. Però aquestes llistes no són per mi, no em fa gràcia que em marquin què he de llegir. Encara que aquí també es pot fer al revés, tries un llibre i, un cop llegit, mires en quina categoria s'adapta.

Eloy ha dit...

És una manera de forçar-me a llegir llibres que no agafaria en principi. De vegades, funciona i de vegades no. Però és divertit...