diumenge, 16 de desembre del 2007

Pel·lícules de Robert Redford

És ben simptomàtic que cap de les pel·lícules de Robert Redford es destaqui de les altres. Fa un tipus de films que agrada generalment a tothom i de vegades es fa difícil destacar-ne una.
Aquí teniu la llista dels seus films com a director:
1. Gente corriente (1980). Va guanyar l'Oscar al millor director i a la millor pel·lícula.
2. Un lugar llamado milagro (1988)
3. El río de la vida (1992)
4. Quiz Show (1994). Nominat a l'Oscar al millor director i a la millor pel·lícula.
5. El hombre que susurraba a los caballos (1998)
6. La leyenda de Bagger Vance (2000)
7. Leones por corderos (2007)

2 comentaris:

Caterina Cortès ha dit...

Mmm. La pel·lícula guanyadora no l'he vista... M'agrada l'enquesta d'aquesta setmana perquè Hitchcock és el meu director preferit. Només se'n poden triar tres? Ains. N'hi ha tantes de bones que no sé jo...

Eloy ha dit...

A mi Hitchcock també m'agrada molt. I com que té tantes, vaig haver d'eliminar algunes que també m'agradaven. Aquesta enquesta faré semifinals i, amb les més votades, la final.