diumenge, 8 de març del 2015

La reina de diamants



La reina de diamants és una novel·la escrita per quatre autors (Sebastià Bennasar, Llort, Salvador Macip i Marc Moreno). Està publicada per Llibres del Delicte, és el núm. 8  de la seva col·lecció i val uns 15 €. Hi ha una subscripció especial (6 títols de la col·lecció per només 60 €).

A la trama hi conviuen empresaris arruïnats, femmes fatales, màfies russes, assassins albano-kosovars i uns diamants que sembla que tinguin vida pròpia. Tot anirà encaixant perfectament.


En aquest llibre, cadascun dels autors agafa un dels personatges i el fa protagonista d'un capítol, vist des del punt de vista més personal, tant dels escriptors com dels personatges, amb una dosi de violència forta. Un molt bon experiment. M'ha encantat. Un llibre del tot recomanable.

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Desigual en les seves parts, amb un canvi de ritme molt sobtat a la meitat, però una molt bona història que paga la pena llegir, i que convida a llegir els seus autors per separat, jo ja he posat fil a l'agulla amb Llort després d'aquest, i els altres també els he llegit, especialment Macip.

Eloy ha dit...

Jo he llegit bastant a Bennasar. Ara tinc a Llort en la llista de desitjos. Em queda Macip...

Eloy ha dit...

També he llegit alguns del Marc Moreno ;)

jomateixa ha dit...

A mi també em va agradar, jo també havia llegit Moreno i Bennasar, i molt de Macip. Després de llegir aquest llibre vaig agafar "Herències Col·laterals" de Llort i és boníssim. L'he ressenyat fa poc al bloc.

Salvador Macip ha dit...

Gràcies pel comentari, Eloi! M'alegro que el nostre experiment hagi funcionat.

Eloy ha dit...

Jo ara estic buscant coses de Llort i poso en llista a Macip.


Un plaer, Salvador. Benvingut.