dissabte, 26 de març del 2016

Les pereres fan la flor blanca



Les pereres fan la flor blanca és un llibre del Gerbrand Bakker. Està publicat per Raig Verd dins la col·lecció Raigs Globulars amb el número 19. Està traduït per la Maria Rosich. El seu preu és de 16 €.

La novel·la, curta però intensa, explica la història de tres germans, dos bessons i un altre de més petit, que juguen un joc que ells anomenen Negre. Un dia, la vida canviarà per tots tres i el seu pare, ja que tenen un greu accident de cotxe.

Llibre curt però intens. Encisador. Vaig llegir una recomanació al facebook de l'Anna Maria Villalonga i em va captivar. Moltes gràcies. Un altre llibre esplèndid de Raig Verd. Una gran lectura i un autor a seguir.

També en parlen a:

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Mmm... que tu el recomanis em torna a avivar l'interès per aquest llibre del que vaig sentir parlar bé. Tinc la impressió que és d'aquells escrits de manera poètica i enrevessada que no m'acaben de fer el pes, però accepto altres arguments per donar-li una oportunitat... algun dia...

Eloy ha dit...

No l'he trobat gaire poètic, o si més no poèticament negre... Llibre curt i que es llegeix molt bé. Dóna-li l'oportunitat ;)