dilluns, 4 de maig del 2020

Cherokee, del Jean Echenoz



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
AUTOR
EDITORIAL
ANY EDICIÓ
Setembre 2014
DATA COMPRA
Gener 2019
FORMAT
Paper
PREU
15,90 €
GÈNERE
Policíac, aventures
PÀGINES
210
ISBN
9788433976284

Detectius, policies, criminals, una femme fatale,... tot un univers de personatges que configuren una novel·la sense cap ni peus, on res és el que sembla, plena d'equívocs. Argument? No hi estic segur...

He llegit d'altres llibres de l'Echenoz i és un autor estrany. M'han encantat alguns dels seus llibres i d'altres no gaire. Però aquest l'he trobat inclassificable, se m'ha fet feixuc, molt, massa. Vaig estar a punt de deixar-lo unes quantes vegades. Potser perquè m'ha agafat en els primers moments del confinament i no estava gaire centrat. Potser perquè m'hauria passat igual en un altre moment. Potser perquè és una de les primeres obres de l'autor. El que més m'ha agradat? La relació amb la música.

També en parlen a: