dijous, 5 de novembre del 2020

Temps mort, del Llort

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Temps mort

AUTOR

Llort

EDITORIAL

Alrevés (Crims.cat, 54)

ANY EDICIÓ

Setembre 2020

DATA COMPRA

Setembre 2020

FORMAT

Paper

PREU

18 €

GÈNERE

Negre

PÀGINES

240

ISBN

978-84-17847-70-8


El Robert és un home barceloní, aturat, solitari i amb poc que fer a la vida a qui comuniquen que ha rebut una herència d'una dona que no coneixia. S'assegura que no es tracta d'una broma i decideix viatjar a Nova Orleans per fer-se càrrec de l'herència. Mentre s'arreglen els papers, una estranya pandèmia el deixa com a supervivent. Així, es pensa que té una estranya missió i decideix fer un viatge per tal de complir-la. Llavors, tot s'arreglarà i tornarà a la normalitat...

Novel·la que barreja gèneres, negreja, ens presenta un món distòpic, un xic gore, amb un toc polític i molt gamberro. Alhora, hi ha múltiples referències cinematogràfiques. És a dir, si t'agrada el cinema, t'ho passaràs bé. Jo, m'he divertit. El Llort és un autor que mai em deixa indiferent i que, com que va canviant de registres, sempre et sorprèn.

També en parlen a:

2 comentaris:

Sergi ha dit...

A mi m'agrada molt el seu estil i com escriu, és difícil trobar-li referents aquí a casa nostra, però aquest l'he trobat una mica massa violent pel meu gust. Si saps evadir-te de judicis morals, gran llibre.

Eloy ha dit...

El punt gore i gamberro ja em va, de tant en tant, Xexu. He gaudit el llibre. Sobre els judicis morals, he escoltat al Llort unes quantes vegades i crec que aquest llibre és una via per escapar-se de tanta mala llet continguda. Benvinguda aquesta mala llet.