dilluns, 16 de gener del 2023

L'altre vent, de l'Ursula K. Le Guin

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

L’altre vent

AUTOR

Ursula K. Le Guin (trad. Blanca Busquets)

EDITORIAL

Raig Verd

ANY EDICIÓ

Setembre 2022

DATA COMPRA

Setembre 2022

FORMAT

Paper

PREU

23 €

GÈNERE

Fantasia

PÀGINES

254

ISBN

978-84-17925-74-1


I amb el sisè llibre, s'acaba el cicle de Terramar. Molts dels personatges principals dels altres cinc llibres surten en aquest. Alguns amb un paper protagonista, d'altres només com a secundaris. I amb una història plena de somnis, un llarg i perillós viatge, aliances impossibles, lluites,... l'autora va posar el punt final a la sèrie. 

Crec que és un bon final, tot i que m'ha costat molt el llibre. Potser el que més m'ha costat de tota la sèrie, ple de personatges, noms, noms vertaders, la qual cosa feia augmentar la confusió. Tot i això és un llibre entretingut. Si voleu històries de màgia (una mica més elevades que les del Harry Potter), aquesta és la vostra sèrie.

També en parlen a:

1 comentari:

Sergi ha dit...

Ostres, em pensava que era cosa meva. Meva, i de la ciscumstància en el que el vaig llegir. Veient que també et va costar una mica a tu, em deixes més tranquil. Potser no és el millor, però sí que és un bon final, i en conjunt una molt bona sèrie. Ara just he començat "Les dotze direccions del vent" i m'han dit que en algun punt es parla de Terramar. Ai, nostàlgia.