dissabte, 21 de gener del 2023

Madres, avisad a vuestras hijas, de la Bonnie Jo Campbell

 


FITXA DEL LLIBRE

TÍTOL

Madres, avisad a vuestras hijas

AUTOR

Bonnie Jo Campbell (trad. Tomás Cobos)

EDITORIAL

Dirty Works

ANY EDICIÓ

2a ed. Juliol 2021

DATA COMPRA

Setembre 2022

FORMAT

Paper

PREU

23,40 €

GÈNERE

Negre, relats

PÀGINES

286

ISBN

978-84-121128-4-9


Aquest llibre és un grapat de relats de la Bonnie Jo Campbell. Alguns són realment curts, només un parell de pàgines. D'altres son més llargs i elaborats. Però tenen en comú que la majoria estan protagonitzats per les relacions entre mares i filles.

Soc un gran fan dels relats, especialment si són negres. L'estiu passat, al festival de Cubelles Noir, xerrant amb l'Alicia Giménez Bartlett li vaig dir que feia temps que no encertava amb un llibre de relats que em fes el pes i em va recomanar aquest recull. I quina bona recomanació. Havia escoltat l'autora en una BCNegra i vaig estar a punt de comprar un dels seus llibres, però al final no em vaig decidir. Ara he comprat tot el que té publicat en castellà. Una molt gran troballa.

També en parlen a: