dijous, 28 de juliol del 2016

Els bessons congelats



Els bessons congelats és una novel·la de l'Andreu Martín i el Jaume Ribera. Esta publicada per Fanbooks i em va costar 13,95 €.

En aquesta novel·la, el Flanagan ha crescut. És un jove adult que comença a enfrontar-se al món dels adults. A casa tenen problemes econòmics i el seu pare li ha buscat una feina en una gestoria per tal que aporti 900 € als ingressos familiars. El Flanagan segueix volent ser detectiu i truca a la porta d'una agència on li diuen que el contractaran si resol el misteri dels bessons congelats, una misteriosa aparició d'uns bessons en un poble de la Cerdanya que va passar 7 anys abans. I cap allà es dirigeix el nostre detectiu, a investigar el misteri que li permeti obtenir una feina que li agrada. Corrupció urbanística, personatges misteriosos, d'altres mig sonats, noies, moltes noies maques i el Xarxe, el seu amic, l'ajudaran a resoldre el cas.

Darrerament, he llegit tots els llibres de la sèrie. Alguns eren relectures i d'altres, primeres lectures. Aquest és un llibre ben fet, amb les característiques habituals de la sèrie (la web en català ha desaparegut): equívocs, humor, cops, misteri,... Però més adult, més rodó. Ara haurem d'esperar el proper...

També en parlen a:

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Sobre aquest llibre no diré que m'has convençut a llegir-lo, perquè n'estic més que convençut. El problema és que quan va sortir, es va esgotar allà on el vaig anar a buscar, i després no l'he ensopegat mai. Tinc l'estranya mania de no demanar que em portin els llibres, tret de comptades ocasions, i penso que el llibre ve amb mi si ha de venir. Per tant, si no hi és, és que encara no li toca. Però si algun dia hi és, el portaré a casa segur. Quins records d'en Flanagan de quan era jovenet... ma mare encara els rellegeix de vegades!

Eloy ha dit...

Jo també sóc un Flanagan ;)
Com a viciós dels llibres, em cauen, m'arriben, els vaig a buscar, els trio, me'ls porten,... Tots els camins són vàlids si el llibre m'atreu.