dimecres, 26 d’abril del 2017

No cierres los ojos, de la T. R. Ragan




No cierres los ojos és un llibre de la T. R. Ragan. Està publicat per Amazon dins la col·lecció Crossing. Va ser un regal d'Amazon pel meu Kindle, o sigui que molt bé. El preu normal és de 4,99 € i en paper, 9,49 €.

La Lizzy és una detectiu privada que s'encarrega de fer xerrades sobre seguretat per adolescents. Intenta que no els passi el mateix que a ella, que va ser segrestada quan tenia 14 anys per un assassí en sèrie, de qui va poder escapar. Ara, aquest assassí, que havia estat amagat, ha tornat i vol acabar la feina que va deixar a mitges. La Lizzy s'haurà d'enfrontar amb els seus dimonis i buscar en el seu passat per tal de tancar ferides.

Primer cas de la Lizzy Gardner (sembla que porta 6 ja). No està malament. Bon ritme, psicòpata molt dolent, una protagonista amb moltes ferides del passat i uns secundaris amb bones possibilitats. Suposo que si arriba el segon cas en algun moment, li donaré una oportunitat.

També en parlen a:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Alça! Jo també tenc Kindle i no m'han oferit res! O bé se m'ha passat per alt el regal, no ho sé, hehe. M'ha cridat l'atenció aquesta obra, no la coneixia. Són coses meves o hi ha massa novel·la negra?

Eloy ha dit...

Potser és per ser premium, no ho sé. Hi ha molta novel·la negra, tens raó, però aquesta no arriba a negra, és un thriller correcte. Bastant millor que La noia del tren o La vídua.