dissabte, 22 de juliol del 2017

Samantha, Pasión. La trilogía, de la Robyn Hill



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
Trilogía Samantha, Pasión
AUTOR
Robyn Hill
EDITORIAL
Autoedició
ANY EDICIÓ
2014
DATA COMPRA
28-4-2017
FORMAT
Kindle
PREU
0,99 €
GÈNERE
Romàntic, eròtic
PÀGINES
225
ISBN
978-1505820218 (paper)

Aquesta trilogia està protagonitzada per una noia aspirant a actriu amb dificultats econòmiques i un actor milionari. Només es coneixen les fletxes de l'amor treballen i s'enamoren. Però al llarg dels tres llibres tenen diversos problemes i malentesos que fan que el seu amor trontolli. Finalment,...

Què faig jo llegint això? Bona pregunta. A principis d'any vaig trobar un repte de lectura que vaig trobar interessant amb multitud de propostes de lectura (llibre de més de 500 pàgines, llibre que ha aconseguit un Pulitzer, llibre de l'any que vaig néixer, recomanació d'un conegut, llibre escrit fa més de 100 anys,...). I vaig fent les propostes del repte. Una d'elles era llegir una trilogia. I vaig començar a buscar per Amazon a veure que podia trobar. I vaig trobar això a un preu força competitiu.

Suposo que a algú l'haurà agradat aquest llibre. La meva opinió sobre aquesta trilogia és que només és un llibre amb tres actes. És molt curt per ser tres llibres. I si són tres, són estil novel·les Corín Tellado. L'argument és fluix. La protagonista, insofrible. El protagonista, desdibuixat. Els problemes que tenen, sempre se solucionen màgicament, no són reals. A més a més, està poc corregit, amb força errades, tant de gramàtica com de raccord (es pot dir al mateix personatge amb dos noms diferents a la mateixa pàgina?) El millor del llibre? S'acaba ràpid i el preu. A qui el recomanaria? Callo per no seguir...

També en parlen a: