dimecres, 19 d’agost del 2015

Cerdos y gallinas



Cerdos y gallinas és un llibre del Carlos Quílez, publicat per Alrevés. El seu preu és de 18 €.

En aquesta novel·la, la Patricia s'ha d'endinsar en les clavegueres de la societat per tal de destapar una trama de corrupció, on tothom és corrupte o, si més no, ho pot arribar a ser. Policies, empresaris, periodistes,...

A la Semana Negra de Gijón, vaig tenir la possibilitat de xerrar una estoneta amb l'autor mentre em signava el llibre i em va dir que aquest estava escrit amb molta mala hòstia. Coincideixo totalment amb ell. Si Manos sucias ja em va agradar molt, aquest molt més. Ara estic esperant que arribi al quiosc el primer llibre protagonitzat per la Patricia, La soledad de Patricia, dins la col·lecció d'El País La mejor novela negra en habla hispana.