dilluns, 16 de gener del 2017

Fritz Perls, del Martin Shepard




Fritz Perls és un llibre del Martin Shepard. Està publicat per La Llave i em va costar 18 €.

El llibre és una biografia feta mitjançant retalls d'entrevistes a més de 50 persones que van conèixer força a Fritz Perls, el responsable de la creació de la Teràpia Gestalt, juntament amb la seva dona Laura Posner. Des de la seva infantesa, amb un pare massa estricte que no el tractava bé, fins la seva mort, van passant tot un seguit de capítols amb anècdotes interessants sobre un personatge que va fascinar a molta gent. Molts psiquiatres van agafar i seguir les seves idees. A més a més, va ser una mena de guru de la comunitat hippie. Per la posteritat, ha quedat el seu mètode, la seva teràpia, l'aquí i ara, o la cadira calenta.

Un llibre que es llegeix bé, entretingut, sobre un personatge que no coneixia però que m'ha semblat molt interessant.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tampoc el conec a aquest personatge. Poses la crítica bé i m'ha picat la curiositat ;)

Eloy ha dit...

Vaig llegir una ressenya a l'Ara i em va picar la curiositat. Un personatge fascinant. ;)