diumenge, 29 de gener del 2017

La viuda, de la Fiona Barton



La viuda és una novel·la de la Fiona Barton, publicada per Planeta. El preu de la versió en paper és de 19,50 €, mentre que la versió digital val 9,99 € (9,49 € pel Kindle). Però el vaig comprar d'oferta per 1,89 €. També existeix versió catalana publicada per Columna.

El llibre explica el segrest (o desaparició) d'una nena i la reconstrucció dels fets, narrats des del punt de vista de tots els implicats, des del moment dels fets, fa uns anys, fins l'actualitat, amb un ús força bo del flaixbac. La vídua, el principal sospitós, la mare, la periodista, el policia, són els principals protagonistes de la història, amb d'altres secundaris també importants. Com a rerefons, la pedofília, la confiança en l'altre, els estats d'ànim o les exclusives periodístiques fan que la novel·la no sigui tan superficial com podria semblar. 

Tot i que no m'ha sorprès gaire. Tot i que vaig dir que mai més tornaria a caure i llegir un best seller d'aquests que estan en boca de tots. Tot i que m'he resistit molt. Al final, vaig caure i l'he llegit. Potser va ser que pel preu que el vaig comprar vaig pensar que no perdia gaire. I tot o que no és un llibre genial, no està malament. La noia del tren o Observada van ser uns grans nyaps, mentre que La vídua es queda en un llibre correcte. No passarà res si no el llegeixes, però si el llegeixes tampoc tindràs la sensació d'haver sigut estafat (sobretot si el compres molt barat).

També en parlen a:



2 comentaris:

Sergi ha dit...

Coincideixo plenament amb tu. No és un gran llibre, però es deixa llegir, i té alguna gràcia, però en cap cas mereix, com eles altres citats, el bombo i plateret que se li va donar, si parlem de qualitat del llibre. Ara, una oportunitat de tenir-lo a molt bon preu tampoc s'ha de desaprofitar, i sobretot pel que has pagat, és una bona opció.

Eloy ha dit...

Res més a afegir, company ;)