dilluns, 2 de gener del 2017

Pasado perfecto, del Leonardo Padura



Pasado perfecto és un llibre del Leonardo Padura. Està publicat per Tusquets, però el vaig comprar pel Kindle per 3,32 €. Ara mateix està a 6,64 €.

El Mario Conde és un policia cubà que ha de resoldre la desaparició d'un home important. Aquesta desaparició farà retornar el Mario a la seva adolescència i al seu amor de joventut, alhora que va explicant com era la societat cubana a finals dels 80.

Fa uns mesos vaig anar al cinema a veure una pel·lícula, Vientos de La Habana, basada en una novel·la d'aquest autor i em va agradar força. Vaig decidir començar a llegir la sèrie de Mario Conde (el policia, no el banquer), que ja porta vuit llibres si no m'equivoco. Seguirem llegint. Aquest llibre no té un ritme trepidant, però el personatge i els seus amics són interessants i estan ben definits. Els diàlegs són bons i creïbles.

També en parlen a: